Міста, що попереду - міста, які можуть мобілізувати творчість і знання, щоб сприяти невідворотним соціальним змінам.
Протягом останніх дев’яти місяців Британська Рада і Фонд Янґа (Young Foundation) спільно працювали над розробкою "Кузні міських ідей", складової проекту Британської Ради "Креативні міста".
В межах цієї співпраці Британська Рада замовила Фонду Янґа провести дослідження, результатом якого і стала публікація "Міста, що попереду".
Метою праці було перевести наші роздуми щодо розвитку концепції Кузні міських ідей у реальну площину.
Цей звіт спирається, по-перше, на огляд загальної сфери креативності та інновацій, а, по-друге, на дослідження окремих можливих форм, які може набувати Кузня міських ідей та пропонує безцінний інструмент, за що ми глибоко вдячні Фонду Янґа.
Оскільки проект "Креативні міста" активно розвивається сьогодні в 15 країнах від Росії до Північної Європи, Британська рада вирішила додати до тексту "Міст, що попереду" приклади про людей і міста цього регіону. Ви знайдете їх у кінці цього звіту.
Вони показують, що соціальні інновації та креативні підходи діють у країнах названого регіону, і ми сподіваємося, що ці приклади надихнуть усіх інших, хто працює в цій галузі, а також, що основний текст звіту подарує ідеї, розуміння і керівництво до дії.
Якщо розвиток Кузні міських ідей пропонує безцінне керівництво до дії, то, сподіваємося, звіт "Міста, що попереду" послужить унікальним ресурсом для всіх, хто працює у сфері міської політики – політиків, консультантів, державних службовців, працівників культури чи освіти, недержавних організацій, або окремих людей, зацікавлених поліпшити життя в місті.
Отож, запрошуємо всіх використати цей ресурс у якнайкращий спосіб. Сподіваємося, що він наділить Вас новими ідеями і наповнить новою енергією для розв’язання проблем у Вашому місті.
Фрагмент тексту з розділу Переднє слово
Найджел Белінґем, Британська Рада
Зміст
- Переднє слово (Найджел Белінґем, Британська Рада)
- Передмова (Джеф Малґен і Чарлі Лідбітер)
1.Вступ
2. Міста у 21 столітті: тенденції та проблеми
3. Що таке соціальні інновації?
4. Навіщо запрошувати «аутсайдерів» до міст, щоб стимулювати соціальні інновації?
5. Що спрацьовує, а що – ні?
6. Розвиток і керівництво соціальними інноваціями: уроки британських новаторів
7. Методи, які можна застосувати для заохочення соціальних інновацій у міському контексті
8. Що створює сприятливі умови в місті для соціальних інновацій?
9. Коли місто готове для зовнішнього внеску і в якій формі?
10. Яких проблем найбільше торкається процес, що є каталізатором креативності та соціальних інновацій?
11. Заохочення соціальної креативності та інновацій у містах
12. Висновок
- Додатки
Автори:
- Лорен Кан,
- Рушанара Алі,
- Алесандра Буонфіно,
- Чарлі Лідбітер,
- Джеф Малґен
Дізнатися більше про Кузьні міських ідей
Переглянути детальну інформацію про звіт Breakthrough Cities
Переклад звіту українською мовою наданий Британською радою в Україні
Теги: Творчі міста