Як ми уже повідомляли раніше, 21 січня 2012 року відбувся міжнародний форум "Креативне місто" у м. Кіровограді. У форумі прийняли участь відомі закордонні й вітчизняні експерти, а також спеціальний гість - Чарльза Лендрі.
Захід мав просвітницьку мета з ціллю надати представникам українських міст практичні знання з інноваційних стратегії розвитку територій, інститутів самоврядування та громадянського суспільства.
Cтворити умови для налагодження ділових відносин між представниками органів місцевого самоврядування, експертними співтовариствами, громадськими об'єднаннями та міжнародними організаціями, що працюють у сфері розвитку міст.
Важливою складовою програми форуму було обговорення брендінгу міст. У цьому дописі ми пропонуємо вашій увазі кілька вибраних презентацій з форуму, які присвячені брендінгу та прикладам використання брендів кількома українськими містами.
Презентація "Брендінг українських міст як необхідна умова розвитку територіальної громади".
Олександр Соскін, Директор Інституту трансформації суспільства, Київ.
Деніс Візгалов, Керівник сектору соціальної політики і публічних комунікацій Фонду "Інститут економіки міста", автор книг "Методи оцінки муніципальних програм","Індикативне планування у розвитку територій", "Маркетинг міста", "Брендинг міста" (м. Москва, Російська Федерація).
Василь Косів - заступник Львівського міського голови з гуманітарних питань.
Презентація "Прагматична креативність в розвитку міста".
Мирослав Кошелюк, Директор інституту розвитку міст, Вінниця.
Теги: Творчі міста