Презентації форуму "Креативне місто"

28.02.2012

Як ми уже повідомляли раніше, 21 січня 2012 року відбувся міжнародний форум "Креативне місто" у м. Кіровограді. У форумі прийняли участь відомі закордонні й вітчизняні експерти, а також спеціальний гість - Чарльза Лендрі.

Захід мав просвітницьку мета з ціллю надати представникам українських міст практичні знання з інноваційних стратегії розвитку територій, інститутів самоврядування та громадянського суспільства.

Cтворити умови для налагодження ділових відносин між представниками органів місцевого самоврядування, експертними співтовариствами, громадськими об'єднаннями та міжнародними організаціями, що працюють у сфері розвитку міст.

Важливою складовою програми форуму було обговорення брендінгу міст. У цьому дописі ми пропонуємо вашій увазі кілька вибраних презентацій з форуму, які присвячені брендінгу та прикладам використання брендів кількома українськими містами.

Презентація "Брендінг українських міст як необхідна умова розвитку територіальної громади".
Олександр Соскін, Директор Інституту трансформації суспільства, Київ.

Презентація "Выращивание бренда города: задачи, технологии, учасники".
Деніс Візгалов, Керівник сектору соціальної політики і публічних комунікацій Фонду "Інститут економіки міста", автор книг "Методи оцінки муніципальних програм","Індикативне планування у розвитку територій", "Маркетинг міста", "Брендинг міста" (м. Москва, Російська Федерація).

  - 

Презентація "Бренд Львова та його візуалізація".
Василь Косів - заступник Львівського міського голови з гуманітарних питань.

Презентація "Прагматична креативність в розвитку міста".
Мирослав Кошелюк, Директор інституту розвитку міст, Вінниця.


Британський експерт Чарльз Лендрі також висловив свою думку щодо ефективності брендингу у відповідь на запитання від аудиторії про бренд Кіровограду - переглянути відео.

Джерело: YouTube канал КВУ Кіровоград


Теги: Творчі міста